28/4/12

Ozuma

Δεν ξέρω τι λένε για το Ozuma ή Ozma στο πιο σύντομο αλλά μου άρεσε. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά δεν είναι και για πέταμα και ούτε συμφωνώ με το θάψιμο που έχει φάει μέχρι στιγμής.  Όταν όλοι όμως είχαν τεράστιες προσδοκίες για την επιστροφή του Leiji Matsumoto (Galaxy Express 999, Captain Harlock), ξέχασαν ότι πλέον είναι 74 χρονών και ότι η σειρά ολοκληρώνεται σε 6 μόνο επεισόδια. Οπότε στο άκουσμα των 6 επεισοδίων πρέπει να μπαίνεις σε σκέψεις. Φυσικό είναι να μην έχει τόσο ανεπτυγμένους χαρακτήρες και φυσικό είναι να έχει κενά αέρος σε ορισμένα σημεία. Αν ήταν 12 π.χ. ίσως να τα κατάφερνε καλύτερα.  Από την άλλη επειδή είναι μόνο 6, δεν είναι και τόσο ενοχλητικό και βλέπεται χωρίς να μετανιώνεις που έχασες κάποιες ώρες από τη ζωή σου. Ίσα, ίσα υπάρχουν και πολύ χειρότερα. Μια χαρά κυλάει.

Προσωπικά τη βρήκα πάρα πολύ νοσταλγική σειρά και μου θύμιζε τα παιδικά που έβλεπα όταν ήμουν μικρή. Ναι ήμουν φαν των ψιλόλιγνων φιγούρων του  Captain Harlock και της Emeraldas (Εσμεράλντα δεν την έλεγαν στα ελληνικά;), της Μάγια πάλι όχι και τόσο!  Το Ozma μου άρεσε επίσης επειδή είχε μια δευτεραγωνίστρια σαν την Bainas που κλέβει το σόου. Στιβαρός γυναικείος χαρακτήρας  που τα έχει τετρακόσια και δεν είναι καμιά χαζοχαρούμενη έφηβη – τις έχω σιχαθεί πια μα τον Τουτάτη. Στην ουσία η Bainas είναι όλη η σειρά. Οι κλασικές εμμονές του Matsumoto δεν λείπουν φυσικά (ακόμη και στα ρούχα!).  Έχει την υπογραφή του και φαίνεται. Η γη στο μέλλον είναι καλυμμένη από μια θάλασσα από άμμο και πλέον οι άνθρωποι είναι χωρισμένοι  σε φυλές. Στην άμμο ταξιδεύει η Όζμα μια γιγάντια και αινιγματική μηχανική φάλαινα – θρύλος. 7.5/10  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου