19/2/12

Ao no Exorcist

Μέχρι να τελειώσει το Ao no Exorcist βρίσκεις όλο και λιγότερους λόγους για να σου αρέσει. Στο τέλος, έχουν εξανεμισθεί τα περισσότερα σημεία  που σου κίνησαν το ενδιαφέρον όταν ξεκίνησες να το βλέπεις. Αν το συγκρίνω με το shounen  που έχω ως πρότυπο, τότε βράστα. Σκέψου πόσο πιο αφελής μπορεί να γίνει μια σειρά στην πορεία της. Ε, δίπλα στο αφελής, βάλε τον Μπλε Εξορκιστή. Η ζωή δύο διδύμων, του Rin και του Yukio  – που δεν μοιάζουν καθόλου μεταξύ τους  - αλλάζει ριζικά όταν ο Rin αναπτύσσει υπερφυσικές δυνάμεις και ο ιερέας που τους έχει υιοθετήσει πριν πεθάνει του αποκαλύπτει ότι είναι γιοι του σατανά. Αποφασίζει να ακολουθήσει τον αδερφό του στην Ακαδημία που σπουδάζει για να γίνει εξορκιστής.   Φυσικά όλα καταλήγουν στην τελική αναμέτρηση των δύο αδερφών με τον σατανά τον ίδιο και εκεί ξεκινάνε και τα προβλήματα.

Θα το spoileριάσω αλλά ο διάβολος είναι τελείως βλάκας! Και επίσης τα αδέρφια γίνονται πολύ ενοχλητικά ανά στιγμές και το στόρι μπάζει σε αρκετά σημεία.  Το πρόβλημα γενικά της σειράς είναι ότι το άνιμε δεν ακολούθησε στα τελευταία επεισόδια το –επίσης- ανολοκλήρωτο ακόμη manga. Έτσι σκέφτηκαν από μόνοι τους ένα τέλος ότι να’ ναι για να κλείσουν τη σειρά πρόχειρα.  Το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί δεν τους σταμάτησε κανείς.  Τέλοσπαντων από όσα έχω διαβάσει έχουν δώσει και το πράσινο φως για να γίνει μια ταινία. Εγώ απορώ ακόμη με τον εαυτό μου πως κατάφερα και το είδα μέχρι το τέλος ενώ έχω σταματήσει ένα σωρό σειρές που ήταν καλύτερες. Όχι δεν έχω διαβάσει το manga αλλά όλοι λένε τα καλύτερα και για να μην γκρινιάζω και συνέχεια το animation του ήταν τοπ σποτ. 5.5/10

1 σχόλιο:

  1. Το manga Ao No Exorcist τα σπάει. Αν και η μετάφραση του πρωτότυπου στα αγγλικά έχει λίγα λαθάκια, αξίζει να το ακολουθήσεις. Πάντως, για σειρά που ξεκίνησε βασισμένη σε manga και της δόθηκε ξεχωριστό τέλος, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι έγινε σωστά η δουλειά. Μην το παρακάνουμε και περιμένουμε και θαύματα! Το πολύ πολύ να είναι μια κατάσταση παρόμοια με το Fullmetal Alchemist, και όταν βρει η σειρά που θα ακολουθεί κατά γράμμα το manga, να είναι απλά τελεία. Εγώ του βάζω 8/10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή