19/7/11

OMG!!


Δεν ξέρω αν υπάρχει πια νόημα που γράφω αυτά τα μικρά ποστ. Πλέον έχω χάσει το μέτρημα με ότι έχω δει το τελευταίο διάστημα. Έκανα μια λίστα όμως με τα άνιμε που είδα πρόσφατα και θέλω να γράψω κάτι παραπάνω στο μέλλον. Δεν ξέρω αν τα καταφέρω γιατί ο χρόνος περνάει και ξεχνάω τα περισσότερα στοιχεία που μου χουν κάνει εντύπωση ή τους λόγους που θέλω να κράξω ορισμένα – συνέβη στην περίπτωση του Shikabane Hime του οποίου έχω ξεχάσει τελείως την πρώτη σεζόν αλλά θα το ξαναπιάσω γιατί πιστεύω αξίζει τον κόπο. Οπότε αυτές είναι οι σειρές που θα μπλογκάρω το επόμενο διάστημα: C- The Money of Soul and Possibility Control, Letter Bee, Deadman Wonderland, Ristorante Paradiso, The Hakkenden, Shigofumi , Genji Monogatari Sennenki. Στην περίπτωση του Letter Bee θα περιμένω μέχρι να δω και το Letter Bee Reverse. Κατά τ’ άλλα OMG(!!!!), κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ του νέου Berserk και έχω χεστεί από τη χαρά μου!


ps. το youtube #$@%$%@!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου