1/7/12

Persona 4: The Animation

Ένα μάτσο σαχλαμάρες! Αυτή η σειρά δεν έχει κανένα νόημα. Ο μόνος λόγος ύπαρξης της είναι ότι προέρχεται από ένα δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι – το οποίο αναρωτιέμαι αν είναι καλό ή μούφα και το ίδιο. Κρατάει τη δομή του και βασικά αυτό είναι και το πιο αδύναμο του σημείο μαζί με τους πρωταγωνιστές. Δεν έχω ξανασυναντήσει πιο αδιάφορο καστ. Ο κύριος πρωταγωνιστής δεν στέκει και είναι και ασυμπάθηστος. Κανένας χαρακτήρας δεν στέκει στην ουσία και έχουν όλα τα φόντα να γίνουν κάτι καλύτερο αλλά δυστυχώς δεν περνάνε την λεπτή γραμμή. Ακόμη και οι διάλογοι μοιάζουν να έχουν παρθεί αυτούσιοι από το βιντεοπαιχνίδι. Είναι τίγκα στους από μηχανής θεούς, χαρακτήρες που οι σεναριογράφοι εμφανίζουν και εξαφανίζουν με την άνεση τους.  Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη σειρά από αυτό το χάλι. Το μόνο θετικό που μπορώ να του προσάψω είναι όσο κι αν σου σπάει τα νεύρα, δεν είναι τόσο βαρετή. Βλέπεται εύκολα. Κάτι που δεν μπορούσα να πω για το ύπερ-σπαστικό Ao no Exorcist π.χ., αν και έχει αρκετές στιγμές που απλά ξερνάς. Ιδιαίτερα πονάει σε εγκεφαλικό επίπεδο όταν αποκτούν οι ήρωες τις περσόνες τους. Α, και ξέχασα έχει ωραία αισθητική. Τα πρόσωπα των ηρώων όμως ώρες, ώρες είναι ξύλινα όπως οι χαρακτήρες τους. Ξέχασα επίσης να γράψω και υπόθεση. Ο Yu αναγκάζεται να μείνει μαζί με το χήρο θείο του και την κόρη του στην επαρχία. Εκεί, μια σειρά ανεξήγητων δολοφονιών μαστίζουν την πόλη και αιτία είναι ένας περίεργος κόσμος μέσα στην τηλεόραση που απορροφά ανθρώπους και τους φέρνει αντιμέτωπους με τις κρυμμένες τους επιθυμίες.

Το Persona 4 με έκανε να σκεφτώ ότι ίσως χρειάζεται να βάζω βαθμολογία στις σειρές που βλέπω. Έτσι, με αυτό το ποστ εγκαινιάζω  βαθμολογία στις σειρές που μπλογκάρω με άριστα το 10. Σε λίγες μέρες όλα τα προήγουμενα ποστ θα αποκτήσουν ένα βαθμό. Αρχικά ήμουν αντίθετη στην ιδέα γιατί υπάρχουν περισσότερα πράγματα που μου αρέσουν στα άνιμε από αυτά που με απωθούν και θα δημιουργηθεί ένα χάος σε σχέση με τις σειρές που μου αρέσουν – επειδή είναι πολλές. Τελευταία όμως δεν μου φαίνεται και τόσο κακή ιδέα. Νοιώθω ότι η βαθμολογία χρειάζεται τουλάχιστον για να βάλω σε τάξη ότι βλέπω και να κάνω ξεκάθαρη και την άποψη μου γιατί έχω την αίσθηση ότι γράφω συνέχεια τα ίδια πράγματα και δεν είμαι καθόλου αντικειμενική χαχ! Οπότε Persona 4 πάρε ένα: 6/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου