30/6/11

αυτή τη στιγμή


Πρέπει να ομολογήσω ότι αν και δεν είμαι πολύ φαν των ιστοριών με μαγικά κορίτσια (mahou shoujo) το Puelli Magi Madoka Magica έχει ένα απίστευτο παραπάνω από εξαιρετικό animation παρά το α λα Sailor Moon στόρι. Από την άλλη είναι μόνο 12 επεισόδια οπότε δεν σου ζαλίζει τον έρωτα. Δεν ξέρω όμως αν θα γράψω κάτι παραπάνω γι' αυτό. Τελευταία έχω τελειώσει πολλές σειρές από το The Big O που μου πήρε κάποιους μήνες, το Supernatural The Animation που βαρέθηκα, το Rainbow που το είδα εν νυκτί (που λέει ο λόγος) και πιθανόν και κάτι άλλο που αύτή τη στιγμή ξεχνάω - όπως μου συμβαίνει συχνά τελευταία. Είδα και δύο ταινίες, το Colorful που μου άρεσε αρκετά και το The Borrower Arriety που ήταν έτσι και έτσι από υπόθεση αλλά από animation και σκηνοθεσία ενός νέου ταλαντούχου του Studio Ghibli δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά. Επειδή όμως είμαι η πιο απαράδεκτη των απαράδεκτων θυμήθηκα τι είδα και ξέχασα αλλά όχι επίτηδες. Το Higurashi και είναι τόσο ένοχη απόλαυση αλλά περισσότερα εκτενέστερα. Σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου