18/4/11

Αχ!


Κανονικά δεν έπρεπε να μου αρέσει το Rozen Maiden αλλά η συνεχώς αυστηρή και θυμωμένη έκφραση της Shinku  κάνει τη διαφορά από άλλα άνιμε του είδους σε σημείο να μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που τη βλέπω. Πλάκα, πλάκα, μια χαρά σειρά φαντασίας είναι παρά το παιδικό της υπόθεσης. Και το γυρνάω πάλι στη γνωστή γκρίνια εδώ και ένα μήνα τώρα, χρόνος δεν υπάρχει ούτε για άστείο τελευταία- το ξέρω ότι έχω γίνει μονότονη - το να γράψω ένα μεγάλο κομμάτι για ένα άνιμε μου φαίνεται πλέον όνειρο απατηλό. Σύντομα όμως έρχονται διακοπές και θα πάρω την εκδίκηση μου. Υπομονή μέχρι τότε γιατί στο διάστημα είδα σειρές που είναι must, must, must όπως το Tokyo Magnitude 8.0, το Level E -επιτέλους - το Mitchiko e Hatchin που έχει γίνει συμπεριληφθεί αυτομάτως στα all-time favorites και δεν θυμάμαι τι άλλο δυστυχώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου