25/2/11

διάφορα


Αφού είδα το Twin Spica - θα ακολουθήσει αναλυτική κριτική κάποια στιγμή - τελευταία έχω αφοσιωθεί σε δύο αμφιλεγόμενες σειρές, το Blue Gender και το Shangri-La, το άνιμε που φαλίρισε το Gonzo (νομίζω). Μου αρέσουν και οι δύο παρά τα όσα γράφονται ή τουλάχιστον μου προκαλούν το ενδιαφέρον γιατί ακόμη έχουν δρόμο. Κάτι που δεν μπορώ να πω για το Otogi Zoshi που αφού τελείωσα μετά κόπων τον κύκλο που διαδραματίζεται στην κλασσική Ιαπωνία της περιόδου Χεϊάν θα κάνω μάλλον πολύ καιρό μέχρι να δω τον επόμενο που αναφέρεται στην σύγχρονη εποχή. Είδα επίσης τα Summers Wars και Mobile Suite Gundam 0080- War in The Pocket - περισσότερα επίσης προσεχώς. Δεν ξέρω αν είχα αναφέρει ότι πάει και το Shinrei Tantei Yakumo - στο οποίο με χάλασε λίγο η παραγωγή. Συνεχίζω να μην τα πάω καλά με τη Bee Train. Για όσους αναρωτιούνται γιατί γράφω αυτά τα μικρά κείμενα είναι καθαρά προσωπικοί οι λόγοι. Δεν θυμάμαι αν το είχα εξηγήσει παλιότερα αλλά με βοηθάνε να θυμάμαι τι έχω δει, τι έχω παρατήσει στη μέση και τι χρειάζεται μεγαλύτερο ποστ. Τώρα βέβαια αν προσθέσω πόσα έχω αρχίσει και αφήσει για το μέλλον θα ξημερώσουμε οπότε σταματάω εδώ και ελπίζω να μην έχω ξεχάσει τίποτα. Ελπίζω... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου