24/1/11

...
















Το Rahxephon φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον αρκεί να μην είχε αυτή την απαίσια αγγλική μεταγλώτιση η βερσιόν που βλέπω. Νομίζω ότι το χα ξαναπετύχει παλιά, δεν θυμάμαι όμως τους λόγους που είχα αποφύγει να το ξεκινήσω τότε.  Το Aoi Bungaku το περίμενα πως και πως αλλά μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Ξεχώρισα τις μεταφορές του No Longer Human, της ιστορίας με τον ληστή και τη σατανική γυναίκα του - που μου ξεφεύγει ο τίτλος αυτή τη στιγμή - και του πολύ γκέι (σόρυ δηλαδή κιόλας αλλά νομίζω ότι αυτοί οι δύο στην πραγματικότητα γουσταρίζονταν) Run, Melos! Όσον αφορά το γιαπωνέζο αφηγητή στην αρχή κάθε επεισοδίου είναι απλά το πιο τρομακτικό στοιχείο στη σειρά. Θέλω να γράψω ένα τεράστιο ποστ γι' αυτά που είδα αυτές τις μέρες αλλά προς το παρόν σύντομες αναφορες. Ακόμη εντυπωσιάζομαι πως οι αθεόφοβοι δημιουργοί τους καταρίπτουν κάθε ταμπού που υπάρχει στον κατάλογο για να πουν μια καλή (συνήθως δραματική) ιστορία και ορισμένες φορές καταφέρνουν απίστευτα αποτελέσματα. Δεν μπορω αλλιώς να εξηγήσω την ύπαρξη του Koi Kaze, είναι μια ιστορία αιμομιξίας και είναι ότι πιο απαισιόδοξο και καταθληπτικό έχω δει στη μικρή οθόνη τα τελευταία χρόνια. Δεν σου δίνει τον παραμικρό χώρο να αναπνεύσεις και "υποτίθεται΄" έχει καλό τέλος αλλά κλαίς με μαύρο δάκρυ πάραυτα. Για γερά στομάχια και όχι για όλους. 

Συνεχίζοντας με τα αιμομικτικά συμπλέγματα στα άνιμε που είχαν την τιμητική τους την προηγούμενη βδομάδα σε ότι σειρά τύχαινε να πιάσει το μάτι μου, το True Tears θα ήθελε να είναι Clannad στη θέση του Clannad αλλά απέτυχε λόγω λίγο αντιπαθητικών χαρακτήρων άσε που μου την έσπασε κιόλας προς το τέλος.  Το Kurenai  χρειάζεται οπωσδήποτε δεύτερη σεζόν αν και δεν έχω δει τι έχουν κάνει με τα OVAs και ήταν τελικά αυτό που μου άρεσε και περισσότερο επειδή ήταν κάπως πιο ανάλαφρο με ήρωιδα ένα επτάχρονο κορίτσι που θέλει να αποφύγει τη μοίρα της να παντρευτεί ένα μέλος της αυστηρά κλειστής οικογένειας της και το σκάει με τη βοήθεια της σωματοφύλακας της μητέρας της. Τέλος το OVA του Red Garden - Dead Girls ήταν απίστευτα κυνικό αλλά καλό και καταχάρηκα το γεγονός ότι ξεφτυλίζουν τελείως τον χαρακτήρα του Herve. Αυτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου