15/12/10

omg!





















To Claymore είναι η επιτομή του πως γαμιέται μια ωραία σειρά στα 3 τελευταία επεισόδια. Αν το καλοσκεφτώ στα 5 τελευταία επεισόδια ή καλύτερα από τότε που κινήσανε για αυτή την ανούσια εκστρατεία στο Βορρά. Πολύ κρίμα γιατί ξεκίνησε μέτρια και όσο πήγαινε έφτιαχνε και μετά...καταντάει μια μεγάλη βαρετή φούσκα. Μακάρι να συνεχίζανε το στόρι του manga αν και γενικά είχε πολλά προβλήματα από την αρχή. Τέλοσπαντων, μένει να δω πως έχουν καταστρέψει και το Blade Of The Immortal. Τώρα που το σκέφτομαι είναι από τα λίγα manga που έχω διαβάσει. Το' χα παρατήσει σε ένα σημείο αλλά δεν θυμάμαι και πολλά για να πω την αλήθεια εκτός από τα σκουλίκια αν και το μόνο που ξέρω για το άνιμε είναι ότι δεν ακολουθεί την ιστορία που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και κακό. Πάντως το σηκώνει η βδομάδα μάλλον με άνιμε της καταστροφής ή του ποταμιού ή της μπανανόφλουδας. Το Zettai Shounen έχει μείνει στην άκρη μέχρι νεοτέρας.    

2 σχόλια:

  1. Προσωπικα,θεωρω το Claymore ενα απο τα καλυτερα που εχουν γραφτει ποτε.Δεν εχω δει το άνιμε ακριβως για τον λογο που σε ξενερωσε και εσενα.Οσον αφορα το Blade Of The Immortal,το manga ειναι πολυ καλο μεχρι την τελευταια volume που βγηκε,καπου χαλασε το πραγμα.(Οπως καταλαβαινεις ειμαι manga-freak)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει πολύ καλό premise το Claymore και σαν άνιμε αλλά λίγο στα τελευταία επεισόδια το χαλάει. (τώρα που έχω δει λίγα περισσότερα, επανεκτιμώ κάποια που είχα δει παλιότερα) Τα άνιμε βασισμένα σε manga δυστυχώς στην πλειοψηφία τους το παθαίνουν αυτό γιατί τους τελειώνει το budget συνήθως στα 22 επεισόδια στην καλύτερη και τα τελειώνουν όπως να' ναι (βλέπε Letter Bee και πιο πρόσφατα Blue Exorcist). Βέβαια, Berserk δεν είναι με την καμία το Claymore κατά την άποψη μου πάντα.
    Το Blade of the Immortal μου άρεσε το άνιμε αν θυμάμαι καλά κι ευτυχώς που δεν θυμόμουν τίποτα από το manga χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή