31/7/10

grrrrrr...




















Προσπαθώ να βρω εδώ και μέρες το Mahou shoujo tai αλλά μάταια γιατί δεν υπάρχει τίποτα online και έχω τσαντιστεί στ’ αλήθεια οπότε μέχρι στιγμής θα μείνω με την απορία γιατί θεωρείται από τα κορυφαία anime που κυκλοφορούν εκεί πέρα έξω. Τι μπελάς! Btw, το The Third τελείωσε θεαματικά – καλά όχι και τόσο θεαματικά – αλλά είναι από τις καλύτερες σειρές που έχω δει τελευταία. Αν και ακούγεται υπερβολικό λίγο γιατί ότι και αν έχω δει αυτό το διάστημα μου αρέσει. Τα Clannad και η Haruhi είναι ακόμη στο ράφι μέχρι νεωτέρας και μόλις άρχισα το Haibane Renmei. Η γάτα μου έχει φέρει το μωρό στο δωμάτιο για να το θηλάσει και λόγω περίπτωσης δεν γίνεται να έχω ανεμιστήρα κάνοντας τη παρουσία μου μπροστά στον υπολογιστή αφόρητη για παραπάνω από μισή ώρα οπότε το κείμενο για το Now and Then, Here and There αναβάλλεται προς το παρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου